Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 17 февруари 2010 г.

Hush, Hush

Заглавие: Hush, Hush
Автор: Becca Fitzpatrick
Издателство: Simon & Schuster Children's Publishing
Жанр: фантастика
Вид: Аудио книга
Продължителност: почти 9 часа
Резюме (превод): За Нора Грей, романтиката не е част от плана. Тя никога не е била привлечена от момчетата в училище, не зависимо колко много нейната приятелка Ви я навива да го направи...е, докато не се появява Пач.
С неговата лесна усмивка и очи, които изглеждат така сякаш вижда вътре в нея, Нора бива привлечена от него, въпреки здравия разум, но след серия от ужасяващи сблъсъци тя намира себе си объркана на кого да вярва.  Изглежда така сякаш Пач е навсякъде където е тя, и знае повече за нея от най-близките и приятели. Тя не може да реше дали да падне в ръцете му или да избяга и да се скрие. И когато опитва да открие някой отговори, тя попада близо до истина, която е много по-невероятна от всичко, което Пач я е накарал да почувства.
Сега Нора се намира в средата на древна битка между безсмъртните и тези, които са паднали - и когато трябва да избира страна, грешният избор може да коства живота и.
Лично мнение: Признавам, че книжката не е зле, след като имах честа да я слушам в продължение на няколко часа. Беше написана така, че да ти е интересно - простичко, но интересно. Проблемът ми с книгата беше в това, че ужасно много ми биеше на Туайлайт. Да, наясно съм, че са напълно различни - там са вампири, тук са ангели, но все пак: ново горещо мистериозно момче в училище, час по биология, тя подозира, че той не е този, за когото се представя, проучва гугъл...Да виждате приликите или аз си въобразявам? Наясно съм, че те не са нарочно. Истината е, че в този жанр не мога да си представя как по друг начин ще събереш главната героиня с главния герой освен ако единият от двамата не се премести в ново училище. Банално е, но вече в колко книги върши работа?
Като цяло книгата беше добра, но далеч не толкова добра колкото ми я хвалеха. Не можех да разбера защо трябваше да се запознаваме с един определен герой в историята. Според мен беше малко излишен. Напрежението можеше да се подсили и без неговото участие. Но сега подробности.
За първа книга на Бека Фицпатрик смея да твърдя, че се е получила доста добре. Естествено, че чакам втора част.
Оценка: 3 от 5 (добра)

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)