Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

събота, 1 януари 2022 г.

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надскачам и стресирам с конкретен брой книги до края на година, си намерих предизвикателство, което просто иска от теб да си прочел поне една тематична книга на месец. 

В края на миналата година докато търсех същото предизвикателство осъзнах, че всъщност то е започнало точно преди 2 години и тази ще е третата, точно когато и аз започнах да го правя. Бях много приятно изненадана и си казах - съдба, писано е да те следвам. 

Та, ето защо и тази година ще се включва в "Прочети своя рафт с книги 2022". Идеята е проста. Всеки месец има тема/предизвикателство която/което трябва да бъде изпълнено. Следвайки линка може да научите повече за читателското предизвикателство, а аз по-долу ще споделя съкратената версия. 

Ще опитам да обновявам тази публикация периодично с прогреса ми, затова ще я оставя залепена. 




Както и преди съм казвала, обичам аудио книги по простата причина, че съм се захванала с доста неща и знам, че и при други хора е така, но повярвайте 2 блога, YouTube канал и всекидневна работа могат да звучат като нещо лесно за изпълнение, но не са. Единственият ми начин да наваксам с четенето буквално е да го правя докато си върша останалата работа. Знам, че някои ще кажат, че това е мързеливо четене, но единственият начин да седна и да изчета настолна книга от-до е да пътувам някъде (в автобус/влак), да съм на почивка, книгата да е толкова добра, че да не мога да я оставя дори за минута (игнорирайки всички други неща, които правя) или някак магично наистина да нямам нищо друго за правене, което не се е случвало от над 10 години. И с това не опитвам да флексвам колко съм заета, макар че навярно ще се намерят хора и това да кажат. Както и да е. Просто сметнах, че трябва да поясня. 

Та, ето го предизвикателството: 

ЯНУАРИ: "Тихо" (думи за тишина, спокойствие и т.н)
ФЕВРУАРИ:  Любов в заглавието (думи за влюбване, обичане и прочие)
МАРТ: "Израстване" (думи свързани с растеж, нещо което израства на корицата или просто градацията на героите в книгата)
АПРИЛ: Вашите инициали в заглавието (П.В. идвам XD)
МАЙ: Нов за теб автор
ЮНИ: Книга на корицата
ЮЛИ: Книгата, която избягваш. 
АВГУСТ: Част от тялото в заглавието
СЕПТЕМВРИ: Колекция (разкази, поеми и т.н)
ОКТОМВРИ: "Тайна" в заглавието
НОЕМВРИ: Уют или нещо носталгично (книга, която ви кара да се чувствате по този начин)
ДЕКЕМВРИ: Предимно бял цвят на корицата 

*П*Р*О*Г*Р*Е*С*

--> Януари
Тема: "Тихо" (думи за тишина, спокойствие и т.н)
Книга: "Тези тихи гори" от Кими Кънингам Грант
Мнение: Много бавно развиващо се действие, почти нищо не се случваше през цялото време. Не знам защо е в жанр трилър и мистерия, когато буквално на косъм се държи на идеята за тях. Не е лошо четиво стига на някого да му се чете за отдалечения живот на баща и дъщеря в хижа в хората и "голямата" мистерия какво ги е накарало да дойдат тук. Няма напрягащ фактор, само човешки. Не бе моето четиво. Ако не бе за това предизвикателство да съм подминала тази книга като пътен знак. 
Пълно ревю: Тук

--> Февруари
Тема:

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)