Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

вторник, 4 май 2010 г.

The Sea of Monsters

Заглавие: The Sea of Monsters (Percy Jackson and the Olympians, #2)
Свободен превод: Морето от чудовища (Пърси Джаксън и боговете на Олимп #2)
Автор: Рик Риордън
Издателство: "Miramax"
Жанр: Фантастика, Приключенски
Вид: Аудио книга
Страници: 279 /седем файла по един час и нещо/
Резюме /превод/: След лято, прекарано в опити да предотврати катастрофална война между гръцките богове, Пърси Джаксън намира седми клас притеснително спокоен. Най-големият му проблем в момента е новият му приятел Тайсън - грамадно, умствено изостанало бездомно хлапе, което следва Пърси навсякъде, правейки намирането на нормални приятели за него по-трудно и от обикновеното. Но нещата не остават спокойни за дълго.
Много скоро Пърси разбира, че има проблем в Лагер "Нечистокръвен": магическите бариери, които го защитават са били отровени от мистериозен враг и единственото убежище за полубоговете е на път да се пръсне по шевовете от чудовища, които го атакуват. За да спаси лагерът, Пърси се нуждае от най-добрия си приятел Гроувър, който е станал пленник на остров някъде в Морето от Чудовища - опасните води, срещу които гръцките герои се изправят от хилядолетия. Само дето в наши дни, Морето от Чудовища си има ново име: Бермудският триъгълник.
Заедно с приятелите си, Пърси трябва да избави Златното Руно от Островът на Циклопите или Лаген "Нечистокръвен" ще бъде унищожен.
Лично мнение: Имайки предвид, че я изслушах преди два месеца сега всичко ми е размътено, така че ще ме извинявате.
Книгата определено ми хареса. Отново изобилсваше от сериозни случки, но и такива, в които няма как да не се спукаш от смях. Култов момент: Пърси се обръща към баща си. Стъпва във водата с думите: Ъъъ, татко, как я караш? Хахха. Или любимият ми Тантал. Но да не развалям удоволствието на хората, няма да обясня какво диване е тоя човечец (или не съвсем).
Ако сте харесали първата книга няма как да не харесате и втората част. Аз стигнах и до третата, но след това ме изби на носталгия и спрях. Не исках да продължа със слушането на книгите, защото се опасявах, че после ще ми бъде ужасно пусто без тях. А така като знам, че ме чакат да ги изслушам някъде там в компютъра не ми и чак толкова празно, колкото и абсурдно да звучи. Зарибителна поредица.
Оценка: 4.5 от 5 /невероятна/

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)