Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

петък, 11 юни 2010 г.

Airhead (Airhead, #1)

Заглавие: Airhead (Airhead, #1)
Автор: Meg Cabot
Жанр: Чиклит
Вид: аудио книга
Резюме (превод): Емърсън Уотс, 16 годишно момче, обожава видео игри, да се размотава с най-добрия си приятел Кристофър и няма проблем с своя далеч-от-супер-модела външен вид. Но след като се замества в мистериозен инцидент тя се събужда само за да открие, че сега се намира в тялото на...супер модел. Кой стои зад тази размяна? Какви са неговите мотиви? И как ще успее да убеди Кристофър, че тя си е същото момиче...само че в друго тяло?
Лично мнение: Ами не очаквах да ми допадне. Изтеглих книгата без дори да знам за какво става дума и просто я качих на айпода ми. Така веднъж когато се прибирах с влака си я пуснах и взе, че ми хареса. Кажи-речи за четири часа минах средата. Не е лошо написана, но истината е че ми се вижда далеч от най-добрите времена на Мег. Все пак знам на какво е способна в Медиатора и какви ги върши тук. То е ясно, че тя си пада по някакви такива женски истории (все пак е написала "Дневниците на принцесата"), но някак докато всичко ми беше наред и ми бе интересно в следващия момент вече не ми бе интересно видя ми някак "бла!". Финалът също беше доста не на място изнесен. В смисъл че...слушаш си ти книжлето и в следващия момент един глас ти казва "Това е краят на..." и ти - "Абе ти бъзикаш ли се???" *поглеждаш екрана на айпода* Да, това е последен файл...Виж ти, не се бъзика. На ръба бях дори да си намеря книгата и на пдф да я отворя и да се уверя, че наистина това е края.
И въпреки това не мога да кажа, че историята не ми попадна. Определено е интересна. Типичен чиклит - като го хванеш и бързо го свършваш. И въпреки увлекателното му разказване отново казвам можеше да е къде-къде по-добре, предвид какви са възможностите на Мег.

Оценка: 3 /добра/

- Лин http://i41.photobucket.com/albums/e256/sellit4u/Tiny%20Animations/star.gif

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)