Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 13 октомври 2010 г.

Unwind

Заглавие: Unwind (Unwind #1)
Автор: Neal Shusterman
Жанр: (тийн)Антиутопия
Вид: аудио книга
Резюме (превод): В общество, в което нежеланите тинейджъри са отделяни от своите тела и използвани за "вторични", трима бегълци се борят със системата, която иска да ги "заличи".
Родителите на Конър искат да се отърват от него, защото вечно създава проблеми. Риса няма родители и ще бъде "заличена", за да спестят от парите, което в момента струва на дома на сираци, в който досега е живяла. Заличаването на Лев е запланувано още от самото му раждане, като част от стриктната религия на неговото семейство. Събрани заедно по случайност, те се държат един за друг подбудени от отчаяната ситуация, в която са изпаднали и точно тази необичайна компания предприема пътуване през страната, знаейки че техните животи висят на косъм.  Ако успеят да оцелеят до 18-ят си рожден ден, те не могат да бъдат наранени - но когато всяка част от тях, от ръцете до техните сърца са желана "стока" в откачен свят, осемнайсе изглежда доста далеч.
Лично мнение: Истината е, че не исках много много да правя ревю на тази книга, защото други хора ще я видят, ще я харесат и край..ще бъде издадена и опорочена от хиляди невръстни фенчета, а тя не го заслужава. Книгата е невероятна! Няма как да го опиша по друг начин. Просто е невероятна. Беше към 12 часа сигурно, но съм я слушала с кеф. Действието е ужасно интересно, напрегнато и за момент можеш дори да решиш, че ти също си част от този свят, в който ако родителите ти не те искат и си на възраст между 12 и 18 години можеш да бъдеш заличен. Ужасно силна книга. Навява на определени размисли, неминуемо ще доведе до една-две сълзи и ако сте човек, който обича антиутопии определено ще изпълни сърцето ви.

..::ЦИТАТИ::..
*** 
 "...Едно нещо научаваш, когато си живял толкова дълго колкото мен - хората не са само добри и хората не са само лоши. Ние се влизаме и излизаме от мрака и светлината през целия си живот. Точно сега, ми е приятно да бъда в светлината. " 
 ***
"В перфектния свят всичко ще бъде или черно или бяло, правилно или грешно и всички ще знаят разликата. Но това не е перфектният свят. Проблемът са хората, които смятат, че е." 
***
"Не можеш да промениш законите без първо да промениш човешката природа.
-Сестра Грета

Не можеш да промениш човешката природа без първо да промениш закона. 

-Сестра Ивон"
***
" Роланд хвърли кръвнишки поглед на Конър и той му отвърна. Тогава той каза това, което казваше винаги в моменти като тези:
- Готини чорапи." (всеки път, когато Конър го кажеше и ме избиваше на смях!)
***
"Предпочитам да бъда на части велик, отколкото всецяло безполезен"

..::ФЕН ТРЕЙЛЪРИ::..


Лично мнение: Много ми харесва избора на Лев в този фен трейлър. По начало Лев супер много ме нервеше, но след това определено ми се издигна доста в очите. Емили ще я преживея като Риса, но Шая Лебьов със сигурност не ми се връзва като Конър.


Оценка: 5 - страхотна; 

- Лин

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)