Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

вторник, 16 февруари 2021 г.

Анонс 2021

 Леле, от колко време не съм влизала тук. Не че не чета вече (макар че през годините като че ли това стихна някак), но просто се захващам с хиляди неща, изискващи отговорност и постоянство, че в един момент забравям за далечните, което съм почнала. Като този блог например. 



Тази година (2021) обаче нещо се активизирах, та викам да се завърна и тук. Планирам да обновя пропуснатото (както казах през предишните години не бях чак толкова активна с четенето, така че няма чак толкова много неща за наваксване си мисля) със задна дата и да продължа да пускам нови неща, като ви държа в течение с тазгодишното ми предизвикателство, което да съм честна вече приключих. Целта ми бе да прочета 12 книги - по една книга на месец, нещо което направих и миналата година и бях доста доволна от резултата, като приключих 2020 с 20 книги реално. Та, затова и тази година реших да съм скромна и да имам само 12 книги зададени. Истината, обаче е, че освен предизвикателството за тях си поставих и друго допълнително и реално ми се пада на месец да чета по минимум 3 книги (ще обновя някъде информацията допълнително). 

Януари 2021 се оказа плодотворен месец, който приключих с 10 книги. Да, половината на това, което прочетох за година през 2020. И да не каже някой "Ама как успя?" - чисто и просто аудио книги. Не че не обичам физически копия (това мисля, че вече съм го обяснявала тук), просто както казах занимавам се с толкова други неща, че да седна на едно място и само да чета ще е някакъв вид геройство за мен. Предпочитам да използвам времето си максимално и затова слушам докато върша всякаква, позволяваща слушане, всекидневна дейност. И ако си мислите, че е много лесно така да "минеш метър" с аудио книги, държа да кажа, че не е. Само някой, който е правил това достатъчно дълго, знае за какво говоря. Просто за мен това е оптималния вариант - чета общо взето най-новите книги, които дори на български не са преведени още и си върша работата по между другото. Съчетание на приятното с полезното.  

Та, така общо взето в момента съм на 14 прочетени книги от възложени по начало 12. Което естествено не значи, че няма да продължа да чета по план и останалите (освен ако не възникне нещо непредвидено). 

Това от мен засега. Надявам се да успея да наваксам тук и да бъда по-активна. 

Поздрави,
Лина

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)