Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 16 септември 2009 г.

"Нощен Патрул"

Заглавие: Нощен Патрул (въпреки че "Нощна стража" ми звучи по-хубаво, но както и да е)
Автор: Сергей Лукяненко
Резюме: По нощните улици е опасно, но не заради престъпници и маниаци. Там броди друга опасност - онези, които наричат себе си Разл­ич­ните. Вампири и върколаци, магьосници и вещици. Онези, които излизат на лов, когато слънцето залезе. Онези, чиято сила е огромна и срещу които обичайните оръжия не действат. Но тези ловци от векове са наблюдавани от други ловци - Нощния патрул. Той е призван да се сражава със създанията на мрака и да бди над хората, като при това строго спазва древния Договор, сключен между силите на Мрака и Светлината. (Инфодар)
Лично мнение: Беше хубава книга, въпреки че миналата година я влачих традиционно за мен няколко месеца. Антон определено ме кефи. Силен герой е и дава ясно да се разбере, че съдбата му не е просто да е там някакъв патрулираш. Има нещо повече в него. Бих прочела и втората книга - "Дневен патрул", само дето на тоя етап едва ли бих си я купила.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)