Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 16 септември 2009 г.

Something from the Nightside (Nightside #1)

Заглавие: Something from the Nightside (Nightside #1)
Своеоволен провод: Нещо от Найтсайт
Автор: Саймън Грийн
Резюме: Джон Тайлър не е типичният частен детектив. Той може да намира някой неща. Не, всъщност той може да намира всичко. Ето защо и бива нает да се спусне в дълбините на Найтсайт мистериозен свят в центъра на Лондон, където фантазията и реалноста споделят едно и също пространство и слънцето никога неизгрява. Но когато всички знаят кой си там и доста хора копнеята смъртта ти, завръщането ти не може да остане незабелязано.
Лично мнение: След ДМУ нямаше как да не прочета още нещо от Саймън. Тоя човек просто ме кефи. Целият му стил на писане и е супер забавен и...добре де, видях че във втората книга има още от Лео Морн, а вече мисля че споменах колко много ме кефи. Нямам търпение да прочета втората, но така съм се нагърбила с други, че вероятно това ще стане някой ден, когато най-малко очаквам.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)