Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

четвъртък, 17 декември 2009 г.

"Реки от кръв"

Заглавие: Реки от кръв (Сага за Дарън Шан #3)
Оригинално заглавие: Tunnels of Blood (Cirque Du Freak, #3)
Автор: Дарън Шан
Издателство: "Егмонт"
Жанр: детски, фантастика, вампирска литература
Страници: 160
Вид: настолна книга
Резюме (от Егмонт): Дарън Шан, вампирският чирак, си припомня вкуса на живота в града, когато заедно с приятеля си Евра и господин Крепсли отпътуват от „Циркът на кошмарите“. През деня, докато вампирът спи, момчето се наслаждава на свободата си, а вечер господарят му изчезва на тайна мисия. Но в града са открити трупове с източена до капка кръв и настъпва краят на приятното ежедневие. Дарън е обзет от тежко подозрение и смята за свой дълг да ликвидира убиеца на всяка цена. Това го отвежда в подземния лабиринт от кървави канали...
Лично мнение: Разочарована съм от тази книга. Втората ми разби сърцето направо, а тая развали всичко. Забелязвам интересна тенденция при Дарън Шан (авторът) - с всяка следваща книга (ако съдя по 2 и 3) той въвежда по някой нов персонаж, понякога и два в средата на творбата си, а преди това е едно тип "Хайде бе, пич, давай нататък...кво ми говориш за тия?", на финала вече си "ОМГ? Really?" Само дето тоя път бях ОМГ! Boring! Имам чувството, че знаех от самото начало накъде духа вятъра. Подозирах какво ще се случи и не ми беше особено интересно. Надявам се, когато издадат следващите книги да видим нещо по-добро, защото съвсем сериозно втората книга направо ме потресе, а тая в момента ме кара да си мисля, че втората всъщност не е била чак толкова добра...
Оценка: 2.5 от 5 ("Има изгледи да придобие вид на книга!")

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)