Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 16 декември 2009 г.

The Sandman Vol. 1

Заглавие: The Sandman Vol. 1: Preludes and Nocturnes
Свободен превод: Пясъчния човек Част 1: Прелюдии и Ноктюрни (муз.)
Автор: Нийл Геймън, Sam Kieth (Илюстратор), Mike Dringenberg (Илюстратор), Malcolm Jones III (Илюстратор), Todd Klein (Letterer)
Издателство: DC Comics
Жанр: мистерия, фантастика
Страници: 100 и няколко
Вид: Графичен роман (скенирани страници на компютъра)
Резюме: "Събудете се, сър. Пристигнахме." Е достатъчно проста начална реплика - и все пак никой на времето не подозира, че ще доведе до създаването на един от най-популярните и обичаните от критиците комикси на втората половина на хилядолетието (издаден е за първи път 1991г.)
В "Прелюдии и Ноктюрни" Нийл Геймън разказва историята на окулист ентусиазиран в залавянето като заложник на Смъртта, за да сключи сделка с нея за вечен живот, но вместо това хваща нейният по-малък брат Сън. След 70 години прекарани като затворник и евентуално бягство, Сън, известен още като Морфей се отправя на пътешествие в търсене на своите изгубени обекти на сила. По време на търсенето той се среща с Луцифер, Джон Константин и една доста могъща откачалка. Тази история включа и частта "Звукът на крилете и", който ни представя прагматичното и секси гот момиче Смърт.
Лично мнение: За първи път чета подобно нещо, но определено си заслужаваше. За пореден път се убеждавам, че Нийл Геймън е луд гений и определено стилът му ме кефи. Прочитането ми отне два дена, главно защото беше толкова интересно, че ми беше малко трудно да не стоя на компютъра и да не се взирам в монитора на лаптопа.
Първо - историята е ужасно интересна, много добре измислена и всяка част (тъй като е разделена на осем подчасти) е като самостоятелен микро свят, който очарова, но и на места плаши. От всяка част имаше какво да научиш. Беше приятна изненада да чета за Джон Константин.
Второ - стилът на писане на Геймън е феноменален, още повече когато гледаш и графиките. На моменти ми се струваше, че точно съм изгледала някакъв филм, докато всъщност бях прочела още една подчаст.
Трето - определено трябва да прочета и втора част.
Оценка: 4.5 от 5 (невероятна)

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)