Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

понеделник, 4 април 2011 г.

"Дракула"

Заглавие: Дракула
Оригинално заглавие: Dracula
Автор: Брам Стокър
Жанр: Вампирски, Класика
Вид: настолна книга
Резюме: Злoвeщият гpаф Дpакула живee в пopутeн замък в Tpансилвания, заoбикoлeн oт виeщи вълци.
Защo мeстнитe хopа тoлкoва сe бoят oт нeгo?
Къдe oтива нoщeм, кoгатo луната e пълна?
Дали нe e чудoвищe-кpъвoпиeц... кoeтo живee вeчнo?
B pъцeтe си дъpжитe eдин oт най-бeлeжититe poмани на ужаса за всички вpeмeна, яpкo и тoчнo пpepазказан в гpафичeн фopмат.


Лично мнение:
Книгата наистина беше страхотна. Не мислех, че ще я прочета толкова бързо, но ми грабна вниманието. Определено ми допадна стила на Стокър. Въпреки че е развил историята чрез разказите на героите в нея ми хареса (а очаквах, че няма да е така).
За история написана по времето, по което е тази смея да твърдя, че книгата е много добра. Но имайки предвид, че не се впечатлявам лесно и че някой характеристики на вампирите ми се струват отживелица ще се задоволя с това, че книгата ми хареса и толкова
Оценка: 3.5 - изненадващо добра

- Лин http://i41.photobucket.com/albums/e256/sellit4u/Tiny%20Animations/star.gif

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)