Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

неделя, 3 април 2011 г.

Мис Порочна (Малки Сладки Лъжкини #5)

Заглавие: Мис Порочна (Малки Сладки Лъжкини #5)
Оригинално заглавие: Wicked (Pretty Little Liars, #5)
Автор: Сара Шепард
Издателство: Ергон
Жанр: Чиклит
Вид: Настолна книга
Резюме (от книгата): В идиличния Роузууд, Пенсилвания, четири много сладки момичета просто не могат да не объркат конците…
Хана няма да се спре пред нищо, за да стане кралицата на Роузууд.
Спенсър изравя скандални семейни тайни.
Емили не може да се накара да не мисли за новия си приятел (момче, представете си!)
А пък Ариа с подозрителен ентусиазъм одобрява вкуса на майка си за мъже!
Сега, след като убиецът на Али най-сетне е зад решетките, момичетата си мислят, че са в безопасност. Но онези, които забравят миналото, са обречени да го повторят. Пък и до сега би трябвало вече да са схванали, че аз винаги ги наблюдавам!
Лично мнение: Като цяло бях леко разочаравона. Искам да кажа, та аз прочетох книгат за два дни и въпреки всичко бях разочарована. Обичам стилът на писане на Сара, но не си падам по повтарящи се мотиви, както всъщност се случва във финалите на някой от предишните книги. Карашли по един и същи начин неминуемо читателят започва да очаква какво ще се случи след това просто защото вече няколко пъти се е повторило. Разбирам, че финалът трябва да е интересен и неочакван, ама почти всеки път да е по един и същи начин представен?
В този ред на мисли няма как да не пусна някой спойлер, така че уведомени сте. Ако не искате да видите написанато по-долу, по-добре не го маркирайте.

Едно не мога да разбера... Защо вечно някой трябва да умира на края на книгите? Защо? Вярно, че буди любопитствато като нищо друго, но всеки път ли трябва някой да умира. Но нека да видим как стоят нещата досега:
Книга 1: Е, добре кажи-речи очаквахме Алисън да е мъртва, така че не беше чак такава изненада (поне не за мен)
Книга 2: Ние харесвахме Тоби. Не, сериозно! Ние наистина, наистина, наистина харесвахме Тоби, Сара! Защо го остави да се самоубие???
Книга 3: Хайде, Хана, не се предавай. Поне ти не умирай.
Книга 4: Чакай малко, какво? Мона е А...О, тя е гадна. Тя трябва да умре *няколко страници по-натам* Хей, ама тя наистина умря. Е, както и да е...следващата книга, моля!
Книга 5: ЗАЩО ти трябваше да го убиваш? Да, той знаеше твърде много, но защо???
Не ме разбирайте погрешно - обичам книгите на Сара, но ако в свяка от тях някой умира, къде е тръпката от четенето тогава? Мислех си, че след толкова мъртви хора този път финала ще бъде по-различен, но не...Сега вече съм психически настроена, че някой ще умре и в следващата книга (Просто вижте името й - "Убиец"). Е, ще видим!
Книгата ми хареса, но просто ми се ще Сара да престане да убива хора =)


Оценка: 3 - добра; (но сравнено с останалите от серията леко разочароваща)

- Лин http://i41.photobucket.com/albums/e256/sellit4u/Tiny%20Animations/star.gif

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)