Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

петък, 5 декември 2014 г.

Петъчен book-spam #2

Хей, народе!
Пак е петък и така леко спамърско. Трябва да се отбележи просто!
Празниците наближават, а аз си мисля само колко точно книги смятам да си купя по тоя повод. При вас как е?

След като за пореден път промених визията на блога и не спрях да измислям нови и нови неща, сега както се вижда има толкова много мъфини, че заприлича на сладкарница. Не че се оплаквам. Тук друга ми е мисълта. Така и така заглавието, което съм избрала преди години говори за мен в трето лице (чак толкова значима не съм ХД), та си мислех дали да не променя малко името, а? Корейците вярват, че когато си смениш името все едно си нов човек - започваш нов живот с чисто и неопетнено име (както се очаква да бъде по-нататъшния ти живот, носейки го). Може би това ще е моето ново начало?
Как ви звучи "Cupcake Reads"? 
Приемам също така предложения, ако ви хрумне нещо =)


Какво се случи през изминалата седмица? Довърших последната книга от поредицата Unwind, която до толкова ме вдъхнови, че реших че трябва да я споделя с повече хора и се навих да преведа първа част от първа книга. Тъй като самият превод на заглавието и някой термини вътре е доста объркващ предполагам това е основната причина никое издателство все още да не се е навило да я преведе (проверих!) Та, да... вдъхновението достигна такива висоти, че чак направих корицата (не без помощта на приятел, който в малкото си свободно време успя да ми обърне внимание и съдейства - Благодарско!) 
Реших да преведа заглавието като "Разединяване". Самата дума от английски буквално значи "размотавам", но няма как да размотаеш човешко тяло, докато е още живо, нали така, а в книгата общо взето точно това правят. 
Отне ми ужасно много време да си играя с избор на българско заглавие както и определяне на някой от термините, така че ще ми е много забавно ако някой ден видя книгата преведена на български със същото заглавие, което аз с триста зора измъдрих ХД.

/очаквайте първа глава скоро/

Колкото до книжни новини от изминалата седмица, смятам че най-значимата беше обявяването на победителите в читателската класация на GoodReads, а именно:


/Cr. /

Определено имам нужда да метна око на някой от тези книги през новата година.
За тази съм решена да довърша започнатото. С други думи най-накрая да махна книгите, които влача 4 години и не мога да прочета, защото са толкова тегави и досадни, но съм инат и няма да се откажа от тях докато не затворя и последната им страница. Та, стискайте палци, като между изтерзаните четения ще продължа да ъпдейтвам тук.
Поздрави!
~Лин

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)