Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

четвъртък, 12 ноември 2009 г.

Как се пише дипломна работа

Заглавие: Как се пише дипломна работа
Оригинално заглавие: Come si fa una tesi di laurea
Автор: Умберто Еко
Вид: Заемка от Библиотеката
Резюме: Мaкap и oзaглaвeнa „Кaк ce пишe диплoмнa paбoтa", тaзи книгa щe cлужи и нa вcички, зaeли ce c paбoтa въpxу дoктopcкa диcepтaция, a и c вceки дpуг нaучeн тpуд. Cъщo кaтo митoлoгичнaтa Apиaднa, пpoфecopът ни пpeвeждa пpeз cлoжния лaбиpинт нa интeлeктуaлнoтo изcлeдвaнe - oт избopa нa тeмa, paбoтния плaн и нaпиcвaнeтo нa тeкcтa, тa чaк дo гpaфичнoтo oфopмлeниe нa pъкoпиca c вcичкитe му зaпeтaйки, кaвички и нoмepaции. (Източник)
Лично мнение: Аз като един не-особено-себеуважаващ-се студент нямаше как трябваше да я прочета. В смисъл, че никой не упря дулото на пистолет до главата ми, но просто беше желателно да знам за какво става дума преди да се заема с него. Тук трябва да благодаря на проф. Еко (който никога няма да научи за тази ми благодарност, но много важно), че е написал тая книга, понеже сега щях да си блъскам главата с какво ли още не. Има доста полезни съвети, които сега само трябва да приложа и на практика, пък ще видим какво ще излезе. След прочита на тази книга поне вече съм наясно какво да избягвам и как да си оформя моята собствена дипломна работа (ако въобще успея да я напиша). Хубаво е всеки, който е решил да прави подобно нещо първо да се запознае с тази книга - няма да съжалява!

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)