Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

четвъртък, 12 ноември 2009 г.

To-read <12/11/09>


След като писах за книгите, които чета в момента и тези, които вече съм прочела май е време да вмъкна и няколко, които смятам да чета. Не, може би тук е правилно да кажа "да си купя" и да оставя на изчакване, докато се освободя, че да чета.
Понеже имам болна мания да се ровя в сайтове за книги, издателства и книжарници не остана скрито от мен, че гадните Хеликон имат някой добри книги в секцията си "вносна литература" за не много високи суми и не ги пускат в продажба по книжарниците си. Е, поне не в Шумен. Сто процента народа от Бургас (където е най-големия Хеликон) имат достъп до доста по пълна колекция вносни книги, но сега да не задълбаваме, защото и без това много ми се отдава.
Кои книги привлякоха вниманието ми и бих искала да си купя при първа възможност. Бързам веднага да поясня, че тия книги отдавна съм си ги одобрила, дори имам някой от тях на компютъра ми, но вероятно вече е станало ясно, че не ми е приятно да чета от него, а и да имаш книгата в ръцете си, да знаеш че е твоя винаги мe е изкушавало.
Ето и първенците:


1.The Virgin Suicides - Jeffrey Eugenides - Който е гледал филмът вероятно знае горе-долу за какво иде реч. Аз лично го хващах на няколко пъти по телевизията, но така и не го изгледах (мразя да хващам филм от средата и да почвам да го гледам). Но съм убедена, че книга е по-добра.
2. The Mediator 3: Mean Spirits - Meg Cabot - добре де в шок съм. Как може аз да се измъчих с първите две на компа, а да ги има в Хеликон, при това на приемлива цена от 16.77 лв. Направо ще е грехота ако поне нея не си купя!
3. The deadly little secret - Laurie Faria Stolarz - на тая женица съм си харесала още една серия Blue is for a nightmares, ама те са ги направили на колекция която струва 70 лева. А на тази книга и се каня от януари тая година и все се надам някой да я качи из нета, ама нъц. Струва 20 лева. Не смятам, че са чак толкова много за вносна книга.
4. Beastly - Alex Flinn - Е, не ако тая не си купя, дето е за 15 лева, правят филм по нея и искам да прочета до безбожие, начи направо за какво си говорим всъщност???

ДА ПОГЛЕДНА:

- Cate Tiernan; Kate Brian; Neal Shusterman;
- серията на Linda Joy Singleton - Dead Girl Book. Описанието определено е добро, цената не особено и това е главното, което ме възпира, но ще имам предвид тия книги!!!

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)