Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 11 ноември 2009 г.

Малки сладки лъжкини. Око за Око

Заглавие: Малки сладки лъжкини: Око за Око
Оригинално заглавие: Flawless /Pretty Little Liars #2/
Автор: Сара Шепард
Вид: Настолна книга.
Резюме: В Роузууд, където най-сладките усмивки крият най-тъмните тайни, четири малки лъжкини стават много лоши момичета... Спенсър, Ариа, Хана и Емили с години са пазили скандалните си тайни, но сега някой - скрит зад инициала "А" - им прави гадни номера, заплашвайки живи да ги изгори, като извади греховете им на показ... За да оцелеят, те трябва здраво да се държат заедно, но могат ли наистина да си имат доверие? (Източник)
Лично мнение: Прочетох я още в края на октомври, преди рожденият ми ден. Беше страхотна. Нямам търпение да прочетат другата, НО...тъпите "Ергон" още не са я пуснали и само ме нервят. Искам третата книга - веднага! Не ми се чете от компютъра, въпреки че вече я почнах по този начин. Но да се върна на тази книга. Най-накрая разбрах някой неща, но Сара е зла и какво направи? Подсказа други и ти сега ходи се чуди кой е А. Определено Спенсър и Ария са ми любимки. Емили просто не мога някак да си я сложа при сърце въпреки, че и аз като нея вярвам, че в света няма нищо случайно и все си търся "чудеса", ама все пак...А, Хана нея я съжалявам. В смисъл, че разбирам защо е такава, но дотам. Не я мразя, но не я и обичам много много.
Сара Шепърт пише много приятно и леко и едва ли човек, който започне книгите и ще усети кога са свършили. Харесва ми, че мистеирята не напуска действието. Винаги има нещо скрито, което се стремиш да разбереш, а Сара каквото е хитруша ти го казва едва на края, ако и тогава го направи. Абе въобще серията си заслужава. И нямам търпение да видя сериала, когато изберат останалите герои, че засега си имаме само Ария.
Оценка: ****

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)