Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

събота, 24 октомври 2009 г.

Currently Reading (24.10.2009)

След като благополучно качих всички книги, които имам честа да си спомня, че съм чела (а за някой не съвсем, помнех само като име, то си личи де!) си дойде време да започна да водя този блог като както се казва regular reader. Та, сега да видим какво чета в момента...

1.Dead Until Dark (Sookie Stackhouse, #1) - нея я чета от година вече и да сме честни "чета" е силно казано. Забила съм по средата на книгата и не защото не е интересна, напротив беше ми супер интересна просто все намирах някоя друга през това време, след което си преисталнах компа и трябва да търся книгата, записана на някой диск. На финала си я намерих на аудио, което се оказа прецакано и прескачаше от една част на друга и реших, че ще си я чета от компа, стига да намеря на кой диск точно съм я сложила. Та в целия тоя цикъл от събития смея да твърдя, че тотално я игнорирах за сметка на други книги и смятам да не я оставям да виси още една година, така че до края на тази трябва да има някакъв резултат. Стискайте палци!
2. The Graveyard Book (Hardcover) by Neil Gaiman - както може и сами да се досетите и тука забих. Почнах я май април тази година, но все още си стоя на нея...Просто Нийл Геймън не мога да го чета бързо, пък и подобно горната книга си намерих други за четене и той си остана в пространството. Феноменалното тук ("феноменално" е пресилено), че и тази книга си я намерих на аудио. Тук проблемът е, че аудиото нещо не ми допада и ОТНОВО си харесах други книги преди да имам възможност да се НАСИЛЯ да я изслушам. Отново - книгата ми допада, на този етап изнервя, но като знам стилът на Геймън на финала ще се питам защо ми е отнело толкова време, когато е толкова добра. Смятам и тя да бъде приключена до края на годината.
3. The Rules of Attraction by Bret Easton Ellis - Окей! Тази книга е луда! Факт! Супер много ме кефи, но не мога да стоя на компа цял ден и да се взирам в нея. Идва ми в повече. Пък и нямам много време да го правя. Иначе при първа възможност, когато стана така, че ми се съберат няколко дни, без да се налага да правя доклади и други университетски блъвочи ще си седна на Д-то, ще забравя за FaceBook и ще взема да довърша тази книга. Убедена съм, че си заслужава и някак ми напомня на "Боен Клуб", въпреки че двете нямат нищо общо, освен може би мозъчната атака, която ти играят периодично с ума ми. Резултат: учестено мигане и единственото, което можеш да кажеш е WTF??? ...няколко пъти подред.
4.The Lovely Bones by Alice Sebold - Тази книга я почнах вчера, докато се прибирах с влак към вкъщи. Просто след като гледах трейлъра на филма, който са направили по нея и предстои да излезе си викам - Това трябва да се прочете, в моя случай - чуе. Да, отново я имам на аудио. И ако сега някой каже, че май съм леко пристрастена към този вид четене - ще бъде напълно прав. Какво да се прави - след като преоткрих радоста от аудио четенето не мога да се откажа от нея. Вече съм на шеста глава и смея да твърдя, че книгата е страхотна. Само забележете как започва: "Казваме се Салмон, като рибата. Първо име - Сузи. Бях на четиринадесет, когато бях убита на 6 декември 1973." Определено звучи интересно и е! Нямам търпение да я изслушам до края и да видя филма естествено.
5.Flawless (Pretty Little Liars, #2) - с други думи това е втора книга от "Малки сладки лъжкини". Тая Сара Шепърд е уникална. Просто ме побърква. Почвам да си чета най-спокойно и в следващия момент у мен се заражда желанието да не спра, докато не я довърша. Ужасно е! Само, че проблемът при четенето на повече от една книга е в това, че трябва така да си разпределиш времето, че та ги четеш по равно. И тъй като в момента активно чета само тази и предпоследната се опитвам нещата да са по равно. И тази я почнах вчера, докато пътувах. За разлика от останалите книги - тази си е настолна, няма аудио, което не значи че не мога да потърся за такова, въпреки че съм напълно доволна от допира и в ръчичките ми.

Ами това са книгите, които чета в момента. Бавно, но славно се надявам скоро броят им да намалее. Надявам се надеждите ми да се оправдаят, защото вече съм си набелязала някой нови книжлета, които е много вероятно много скоро да Ви ги представя и на вас.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)