Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

неделя, 3 януари 2010 г.

"Приспивна песен" - мечтаният актьорски състав.


Знам, че прочетох "Приспивна песен" на Чък Паланюк отдавна, но още тогава се канех да направя това, така че...Ето моят мечтан актьорски състав.

Карл - Джон Кюсак. 

Първо - имам пристрастия към Джон, второ - идеята той да играе Карл определено ми допада! Убедена съм, че може да го изиграе много добре. Ще бъде безразличен непукист. Определено мога да си го представя как убива хора с мисълта си, без да му мигне окото. 

"Има и по-лоши неща от това убиеш жена си и детето си...Може да гледаш как света го прави."



Хелън - Сюзън Сарандън

Определено мога да си я представя с бухнала розова коса. Досатъчно луда е за Хелън. В съзнанието ми е окичена с всички онези специфични за Хелън бижута, които получава от наемните си убийства. Нейните бебчета!

"Когато правиш нещо за пари, желанието ти да го правиш безплатно се изчерпва."


Мона - Тора Бърч

Не мога да твърдя, че е достатъчно слаба за Мона, но мисля че може да я изиграе. Определено съм я гледала да играе психично увредени персонажи, та защо не и този? Само трябва да си сложи едни червени кичури и ще е идеална. Колебах се между нея и Кристина Ричи, но тъй като всички харесват Крис за Мона, аз си харесах Тора. 


"Никоя подробност не е толкова нищожна, че да не заслужава да я забележиш."

Ойстър - Джаред Лето

Признавам си, доста се чудих кой да го играе. По начало си представях Брат Пит, с дълга коса и тотално луд, но Брат не само не ме кефи като човек, а и вече поостаря. Та, май на Джаред ще му се наложи отново да се боядиса рус. И просто как изрових тая снимка - той с дълга коса и изглежда така сякаш е гол (все пак има такава сцена в книгата). Чист късмет!


"Колкото и хора да умират, нещата остават същите."


Наш - Том Сайзмор


Тук трябваше да се ровя из сайтове, за да си го представя тоя като хората. Въобще нямах никаква идея кой точно да е той. Самият герой ми е противен, но пък Том Сайзмор мисля, че ще го представи добре. Ако го направят достатъчно мазен като героя от книгата определено ще си пасне на мястото.


"Проблемът при всяка история е в това, че винаги се разказва след събитието"


За Сержанта никого не мога да си представя точно. Филип Саймор Хофман? Знам ли! Той е мъгла на този етап!

Та това е моя мечтан каст, който знам, че няма да се осъществи, но голяма работа. =)

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)