Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

понеделник, 11 януари 2010 г.

Мис "Съвършенство"

Заглавие: Малки сладки лъжкини: Мис "Съвършенство"
Оригинално заглавие: Perfect
Автор: Сара Шепард
Издателство: "Ергон" 
Жанр: чиклит
Вид: Настолна книга
Страници: 270
Резюме (от Ергон):  Спенсър, Ариа, Хана и Емили трупат тайни, стари и нови - те просто не могат да се държат добре и да бъдат мили и послушни куклички! Те са сладки малки... лъжкини! Но "А" няма да ги изпусне от ноктите си; "А" знае подробности за всичките им скандали и с всеки сразяващ SMS им пали фитила, естествено в най-ужасния момент!..
Лично мнение: Тази книга си я поръчах и ми я доставиха в пекът и вчера я прочетох. Какво друго да кажа освен "Леле!". Сара просто иска да ми докара инфаркт. Пише невероятно тая жена. Поредната книга, в която ме остави без дъх и мигаща учестено.
Историята става все по-напрегната и момичетата стават все по-оплетени в собствените си малки лъжи...Но А. знае всичко и едно от любимото му занимание е да го споделя с останалите наоколо. И кой всъщност уби Али? Великият въпрос! А отговорът му е все още толкова мъглив и неизвестен както и в началото.
Оценка: 4.5 от 5  /невероятна/

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)