Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

събота, 9 януари 2010 г.

Doctor Who: Feast Of The Drowned

Заглавие: Doctor Who: Feast Of The Drowned
Свободен превод: Доктор Кой: Пиршеството на Удаваните
Автор: Stephen Cole
Издателство: BBC Books
Жанр: Научна-фантастика
Вид: аудио книга
Продължителност: 2 часа и нещо
Ревю (превод): Когато военно-морски крайцер потъва при мистериозни обстоятелства в Северно Море всички на борда са изгубени. Роуз е тъжна да научи, че братът на нейната приятелка Киша е бил един от загиналите. И все пак той се появява пред тях като призрачно видение, молейки ги да го спасят преди да е дошло пиршеството...пиршеството на удавените. Докато мъртвият екипаж преследва своите любими хора из целия Лондон, Докторът и Роуз се потопяват в смразяващата мистерия. Какво е потопило кораба и защо? Когато останките на крайцера са се разпилели из Темза каква зловеща сила се е разпиляла с тях? Тъмните води на реката крият дори по-тъмна тайна, докато подготовката за пиршеството е към своя край...
Лично мнение: Определено първата книга, която изслушах ми хареса повече - дали защото внимавах повече или защото самата история ми беше по-интересна, не знам. При тази до толкова бях разсеяна, че се наложи втората част да я слушам два пъти, просто защото чувах откъслечни неща от нея и ми се губеха моменти и дефакто на финала слушах как всичко се нарежда, но идея си нямах защо. Та ето как слушах отново.
Като цяло обичам истории за призрачни кораби или за призраци и вода, но тази някак не можа да ме докосне. Че беше интересна беше, дори бих искала да я видя направена на епизод, но някак нещо в нея куцаше. Даже не знам какво. Но гласът на Дейвид продължава да е срахотен, е не както в първата книга, но е страхотен. Убиваме като каже някоя от неговите запазени думи с типичния му акцент - "Hello!" или "Yes...BUT.." Просто е феноменална личност този човек! <3
Оценка: 2 от 5 /става (за разпалки)/

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)