Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

четвъртък, 7 януари 2010 г.

Doctor Who: The Stone Rose

Заглавие: Doctor Who: The Stone Rose
Свободен превод: Доктор Кой: Каменната Роуз
Автор: Jacqueline Rayner
Издател: BBC Books
Жанр: Научна-фантастика
Продължителност: 2 часа и няколко минути.
Вид: Аудио Книга
Резюме (превод): Мики е потресен да открие статуя на Роз в музея - статуя, която е от преди 2000 години. Докторът веднага прави връзката, че това значи само едно: ТАРДИС да ги отведе в Древен Рим, но когато това се случва се оказва, че двамата с Роуз имат други неща да мислят освен само за скулптурата. Докато Доктора търси изгубено момче, Роуз се сприятелява с момиче, което твърди че вижда бъдещето. Но тогава Докторат разбира ужасяващата истината криеща се зад статуята на Роуз - и Роуз самата научава, че трябва да си много внимателен какво си пожелаваш...
Лично мнение: Доста интересно изживяване беше тази книга. Гласът на Дейвид Тенант беше уникален. Така съм се забавлявала с него. Всеки път, когато говореше от името на Доктора все едно беше самия себе си...Кълна се, уникален е. Историята също ми хареса...доста мешава беше, но определено задоволи болното ми съзнание.
Оценка: 3 от 5 (добра)

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)