Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

четвъртък, 30 юли 2009 г.

Димчо Дебелянов - стихотворения

Заглавие: Стихотворения
Автор: Димчо Дебелянов
Резюме: (за пореден път - ходете вие правете резюме за нечия поезия. Как можеш да я опишеш цялата, когато никога не би успял да обемеш всичко в нея)
Лично мнение: Вторият ми любим стихотворец след Яворов. Е, окей де...може би дори първият. Черните краски, които рисува определено ми допадат. Все още в главата ми кънтят някой от неговите цитати. Определено с думите си те отнася в стихотворенията ти и ти навява настроения, от които е трудно след това да се отърсиш.
Оценка: ****

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)