Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

четвъртък, 30 юли 2009 г.

Христо Ботев - поезия и проза

Заглавие: Поезия и проза
Автор: Христо Ботев
Резюме: Дори, когато съзнанието на целия български народ е приспано, се намира по някой който да тръби с тръбата си силно и да се надява да го разбуди. Точно такава е поезията на Ботев. (поне за мен)
Лично мнение: Докато Пенчо Славейков не можа да ме спечели ама никак, то Ботев от самото начало ме имаше на своя странна. От него мога да твърдя че наистина съм прочела едно 90% от творчеството му, което е абсурдно тъй като то не е много и дефакто тези 90% нищо не значат, но сега добре беше да го споделя. Харесва ми стила му. Някак си е хем изнервен, ядосан и му иде да ливоса някого и едновременно с това може да ги принизи със земята само с думи. Ужасно ударна е поезията му. Публицистиката му ми беше малко по-трудна за асимилиране. Трябваше да прочета два пъти "Политическа зима", при което всеки път забравях за какво идеше реч. Подробности
Оценка: ****

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)