Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 29 юли 2009 г.

"CSI: Греховният Град"

Заглавие: От Местопрестъплението: Греховният град
Автор: Макс Алън Колинс
Резюме: Съвсем в стила на сериала и книгата представя разследването на заплетен случай. Всички герои са на лице. А поеме ли Грисъм случая, няма начин той да не бъде разрешен.
Лично мнение: Както може да предположите купих си тази книга и я прочетох естествено само заради сериала. Тогава бях на 15 май и много ясно смятах, че подобно четиво може да ми предложи нещо интригуващо. Признавам си - с първата книга беше така...Но втората? (ревюто ще го пусна след малко) въобще не ми хареса. Много добре си спомням момента, в който описаха моя любимец Грег Сандърс така съм се кефила, но това че книгата не си заслужава някой да си я купи или прочете си остава факт. Не че е лоша. Не, просто няма смисъл. Това дефакто си е фикшън към сериала. Нещо като книгите за Изгубени. Същата история са. Ето защо не си ги купих.
Но ако някой си пада по сериала и иска да чете подобни неща - ще му хареса.
Оценка: **

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)