Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 29 юли 2009 г.

"Робин Худ"

Заглавие: Робин Худ
Автор: Хенри Гилбърт
Резюме: Робин Худ - господарят на Шеруудската гора и закрилник на бедните - е най-обичаният герой от староанглийските балади. "Принцът на крадците" е обект на много книги, филми и песни, но най-известната и пълна интерпретация на неговия живот е написана през 1912 г, от английския писател Хенри Гилбърт. (източник)
Лично мнение: Леле, кога я четох. Доста отдавна. При това я взех на заем от едни познати и книгата все още е вкъщи, което говори много за мен и това колко обичам да връщам разни работи. Както и да е.
Тъй като бях гледала детски филмчета и знаех историята ми беше много по-интересно, когато я прочетох. Не помня подробностите, защото както казах беше отдавна, но помня финала, когато изстрелваше стрелата на смъртния си одър. Много ми хареса този момент.
Оценка: ***

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)