Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 29 юли 2009 г.

"Фауст"

Заглавие: Фауст
Автор: Йохан Волфганг фон Гьоте
Резюме: Фауст е централната фигура в творбата. (съвсем очаквано) Той продава душата си на дявола, за да бъде с жената, която обича.
Лично мнение: Беше една от "насилствените творби" ако мога така да се изразя. Трябваше задължително да я четем, а аз тогава нямах компютър и ми се видя логично, та я прочетох. Не че има нещо лошо. Много си е хубава даже творбата, просто както вече съм писала всичко задължително убива желанието.
Оценка: **

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)