Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

четвъртък, 30 юли 2009 г.

"Щастливият принц"

Заглавие: Щастливият принц
Автор: Оскар Уайлд
Резюме: Великолепен сборник с приказки, в които предаността на малката лястовичка изтръгва сълзи дори от каменна статуя, детската любов трогва сърцето на себичния великан, Звездното дете успява да открие родителите си едва след като се отърсва от прекомерната си гордост. Невероятно увлекателни и оригинални, приказките на Оскар Уайлд вълнуват читателите и днес, както при първата си поява преди повече от сто години. (Хеликон)
Лично мнение: Чела съм я като малка, но съм я запомнила доста добре. Чак изумявам себе си. Много е хубава. Помня, че накрая плаках - е, сега какво...била съм на 10 сигурно. Беше ми тъжно за принца просто.
Оценка: ****

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)