Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 29 юли 2009 г.

"Хамлет"


Заглавие: Хамлет
Автор: Уилям Шекспир
Резюме: Кралят на Дания е мъртъв и сина му Хамлет се завръща в родното кралство само за да разбере, че смъртта на баща му не е била съвсем инцидентна.
Лично мнение: Не мога да твърдя, че съм чела много творби от Шекспир - едва пет са мисля, но от всички тях Хамлет ми е най-любимата. Помня, че дори се бях навила да започня монолога му на изуст, само че стигнах до началото и се отказах - напълно в мой стил. Както и да е - Хамлет е много силен персонаж. Умело си изигра ролята на луд и умело изобличи чичо си.
Но отново - това е класика. Хората са наясно за какво става дума, така че аз едва ли ще кажа нещо ново. Любимита ми част обаче си остава, когато Хамлет умря и Хорацио каза:
Едно възвишено сърце се пръстна.
Лека нож мой нежни принце
Род белокрили да те отнесат във вечния ти сън
(цитатът е по памет, така че спо процента съм изпуснала нещо)
Оценка: *****

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)