Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

четвъртък, 30 юли 2009 г.

"Бай Ганьо"

Заглавие: "Бай Ганьо"
Автор: Алеко Константинов
Резюме: Отново...всеки знае за какво става въпрос. Авторът представя характерни маниери на българина - в случая простак и да си кажем честно на последък все повече се превръщаме в такива. Уж творбата е направена, за да ни отучи, пък то излиза, че по скоро е пренаписала историята на българския нрав.
Лично мнение: Тази книга я четох на сила. Имаше даже упрян до челото ми пистолет - честно! Е, окей де...нямаше. Обаче въобще не исках да я чета. Трябваше да кандитатствам и понеже не съм я чела едно време я четох когато бях в 12 клас. Казах аз, че я четох на сила. Беше ужасно. Книгата е хубава, но насилствения акт ми попречи да и се насладя и в случая се отрекох тотално от нея, така че нищо чудно, че оценката ми за нея ще е ниска. Но все пак да кажа - това е книга, която е добре всеки българин да е прочел, под какъвто и насилствен метод да се наложи да го направи.
Оценка: ***

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)