Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

събота, 22 ноември 2014 г.

(Пред)завръщащо се...



Хей, книголюбци (има ли такава дума?!)!
Как сте напоследък? Доста ли книги изчетохте? Е, аз смея да твърдя, че се намират няколко в близките четири години, през които не съм писала тук. Не е нещо особено, но смятам да подема опити за завръщане. Откровено казано това никога не ми се получава, но важно е че опитвам... пак е наличие на някакво начало =) Дано ви бъде интересно с моите ревюта и много често недоволства към книгите.


 Смятам първо да започна от далече - да си обновя пропуснато то 2010 насам, което съм прочела, но не ъпдейтнала и тогава да започна с ново. Дам, познахте подобно момента, в който открих този блог и този път всичко ще се кара по памет, а повярвайте, когато си чел неистово манга в продължение на месец всичко ти се слива и не помниш кое къде беше, защо и какво получи ти от цялата работа. Няма значение, че ще пострая да обновя с това, което помня, ако наистина се стигне до нещо толкова фрапатно ще ви предстаявя само общото резюме.
За протокала както може да се очава все още обичам да чета и то на всякакви формати - истинска книга, електронна, аудио, комикс или манга. Вече си имам и четец както може да се очаква, така че четенето е далеч по-лесно от преди през компютъра. Също така страстта ми към аудио книгите ни най-малко не е спаднала. Продължавам да се приспивам с тях или да си запълвам времето, докато правя още нещо и не съжалявам. Да, знам мнението на много хора, че това е дяволски грешно да слушаш книга, но докато не сте опитали не знаете какво е, защото откровено казано е доста забавно. Какво още? Ами и сега както преди съм фен най-вече на книгите, по които се очаква филм или тези, около които всички шумят, та и аз да видя за какво става дума. С други думи пригответе се за ъпдейт на поне 6-70 или повече книги (не смея да напиша 100, макар да имам подозрения, че като че ли са толкова).
Очаквайте ме скоро! На слука и приятно четене!

 Лин http://i41.photobucket.com/albums/e256/sellit4u/Tiny%20Animations/star.gif

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)