Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

петък, 28 ноември 2014 г.

Петъчен book-spam #1

Хей, хей!
Петък е, седмицата свършва, но не и за мен, тъй като ще си работя така чак до понеделник, което не означава че няма да ъпдейтвам с пропуснатото блога.


В този ред на мисли, след като си разгледах изчетеното в GoodReads стигнах до извода, че по-добре да не пускам тук ревюта на манги или поне не по отделно. Първо: в главата ми всичко се е сляло и не помня кое в коя част какво се беше случило и второ наистина ще е досадно ако пусна 7-8 поста за едно и също нещо. Мисля, че цялостната картина и мнение за творбата ще е по-добрия вариант. Ето защо ще ги прескоча за сега и ще карам само на книги.


Също така имам едно признание да направя: мисля че съм зарибена във възможно най-нездравословния смисъл по снимки на книги, хора как четат книги и рафтове с книги. Тайно се надявам да не съм единствената, но шанс.


И понеже обичам книги, по които има правен филм, намирам следващата снимка за повече от подходяща:


Защото това е мечтата на всеки книгоман:


И последно от спама за днес, трейлър към филма DUFF, който да - е правен по книга и която - да, смятам да прочета =)

Лин http://i41.photobucket.com/albums/e256/sellit4u/Tiny%20Animations/star.gif

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)