Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 14 октомври 2009 г.

451 градуса по Фаренхайт

Заглавие: 451 градуса по Фаренхайт
Оригинално заглавие: Fahrenheit 451
Автор: Ред Бредбъри
Резюме: 451 градуса по Фаренхайт - темптературата, при която хартията се възпламенява и гори.. Антиутопия за едно неопределено бъдеще, в което пожарникарите са книгоподпалвачи. Един от тях, по-прозорлив от Саванарола, се присъединява към париите, които са литературната памет на едно безкнижно човечество. (Източник)
Лично мнение: От ужасно много време преподавателите ми в университета ми надуват главата как трябвало да прочета тая книга. Е, ето че я прочетох. Браво на мен...тиквен медал, моля! Истината е, че книгата е страхотна. Не случайно е класика. Навеждате на такива мисли...Определено светът не може да е само едно забавление, в което хората "кибичат" по цял ден пред телевизорите...Когато това се случи, значи нещата въобще не са на добре. Книгата сама по себе си е доказателство за това защо ТРЯБВА да се чете.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)