Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

неделя, 11 октомври 2009 г.

"Book of Shadows"

Заглавие: Book of Shadows (Sweep, Book 1)
Свободен превод: Книга на сенките (Ако преведа sweep не мисля, че ще има особено точен превод)
Автор: Cate Tiernan
Резюме (превод): Морган и най-добрата и приятелка Бри биват запознати с познанието за Wicca, когато невероятно красвият нов ученик в училище Кал ги кани да се присъединят към неговия нов кръг (coven - свърталище на вещици, но тук не е чак толкова буквално. В смисъл, те са си такива, но не вярвам, че имат предвид точно свърталище) Още от първият миг, когато Морган вижда Кал тя се влюбва в него, но естествено когато най-добратата ти приятелка е най-красивото момиче в училище шансовете ти да бъдеш с подобно момче изглеждат повече от абсурдни. Посещавайки кръговете в почит на Богинята скоро Морган разбира, че тя има силни и необясними способнсти. Въжможно ли е тя да владее Wicca?
Лично мнение: Човече, не съм чела толкова бързо книга от Wake насам. Три дена мисля че ми отне. Супер леко четиво, приятно и най-важното интересно. Отсега да кажа, че колкото и готин да е Кал, аз не го харесвам...Тази серия супер много ме радва, още повече че доколкото знам никой в България не е чувал за нея (дай Боже така да си остане, но с това мнене...е, шанс!) и няма никакви изгледи някой да опропасти приятното четиво. В смисъл, че ако вие, хора които четете това, решите да я прочетете - няма да сбъркане, само ще ви кажа едно - не я разгласявайте много много. Ще стане същото като с Twilight, а не ми се ще отново да си изтрайфам червата само при мисълта за събитията произтичащи от тази тема. А, да...и моля, не довършвайте серията преди мен. =)

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)