Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

събота, 10 октомври 2009 г.

Wake (Dream Catcher, #1)

Заглавие: Wake (Dream Catcher, #1)
Свободен превод: Пробуждане (Ловеч на сънища #1)
Автор: Lisa McMann
Резюме (превод):

Не всички сънища са сладки.

За 17 годишната Джани, да абсорбира сънищата на други хора е вече отживелица. Особено що се отнася до сънищата, в които хората падат от високи сгради, никой-не-забелязва-че-си-гол и изпълнените със сексуални лудории. Джани се е наситила на фантазии до края на живота и.
Но, разбира се, тя не може да каже на никого какво прави - те никога няма да и помогнат или по-лошо ще помислят, че е откачалка. Така че Джани живее в покрайнините, прокълната със способност, която не иска и не може да контролира.
И точно когато си мисли, че нещата не могат да станат по-зле пропада в ужасяващ кошмар, такъв какъвто всичко е смразящо до мозъка на костите и. За първи път, Джани е повече жертва на някой някой откачен психар. Сега тя и участник.
Лично мнение: Като начало...Тоя превод съм го правила март месец май...Като знам колко поправях и като знам, че дори и сега нещо не ми се нрави, но здраве да е. Книгата е едно-дъхава (знам, няма такава дума, но ето...официално я въвеждам ПЪК!)...Поне за мен беше. За един ден я прочетох почти до края. Сигурно цялата щях да я прочета, ако не ми се налагаше да си легна рано, защото на другия ден трябваше да пътувам. И естествено през цялото време в автобуса си мислех как ще се прибера и ще чета...Наистина е хубава. Не знам дали ако сега ми попадне бих я чела отново или дали бих реагирала по друг начин, но преди няколко месеца определено ми бе взела ума. Прави впечатление за пореден път мотивът за "разбитото семейство" и как в повечето случаи истински интересните герои са именно от такива семейства... Кейбъл Стъмхълър е убийствено як!

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)