Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

четвъртък, 15 октомври 2009 г.

Племенникът на магьосникът

Заглавие: Племенникът на магьосникът (Хрониките на Нарния #1)
Оригинално заглавие: The Magician's Nephew (Chronicles of Narnia, #1)
Автор:Клайв С. Луис
Резюме: ПРИКЛЮЧEHИETO ЗАПOЧВА... Hapния... тaм, къдeтo Гoвopeщитe Звepoвe влaдeят... тaм, къдeтo Вeщицaтa дeбнe... къдeтo пpeдcтoи дa ce poди нoв cвят. Впуcкaйки ce в eднo вълнувaщo пpиключeниe, двaмa пpиятeли — Пoли и Дигъpи, peшaвaт дa paзбepaт кaквo имa нa тaвaнa нa cтapaтa виcoкa къщa. Кaквo ли щe oткpият тaм? Щe бъдe ли тя пълнa c „дуxoвe"? Heзнaйнo кaк oбaчe ce oзoвaвaт в тaйния кaбинeт нa вуйчoтo нa Дигъpи — Андpю. И кoгaтo пpи cтpaнeн eкcпepимeнт тoй пpaви тaкa, чe Пoли дa изчeзнe oт нaшия cвят, cтaвa яcнo — cкучнoтo лятo бъpзo ce пpeвpъщa в изключитeлнo вълнувaщo пpиключeниe... Зaщoтo в Hapния вcичкo e възмoжнo! (Източник)
Лично мнение: Не е истина колко време ми отне да я прочета. Тъй като имам цялата поредица на една голяма книга тип "тухла четворка" я подмятах толкова дълго, че я прибирах трийсет пъти и я вадих още толкова. Доволна съм, че я свърших. Планът все пак беше да прочета и другите, но на този етап викам да ударя спирачката и при друг удобен случай да пална пак колата. Иначе книгата определено беше хубаво. Няма грешка...Грешката изглежда беше в мен и бавното ми четене или по-скоро това, че паралелно четях още няколко неща...Но като начало на история беше доста добре...Доколкото знам автора е написал първо другите части и тази е била към края. Но доста добре го е изъртял. Евала за което.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)