Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 14 октомври 2009 г.

The Turning (Blood Ties, #1)

Заглавие: The Turning (Blood Ties, #1)
Свободен превод: Превръщането (Кръвни връзки #!)
Автор: Jennifer Armintrout
Резюме (превод): Не съм страхливец. Искам това да бъде ясно. Но след като животът ми беше превърнат в хорър филм възприемам страхът доста по-на сериозно сега. Най-накрая станах д-р Кари Еймс преди осем месеца. След което бях нападната в моргата на болницата от вампир. Късмет предполагам. И ето как, сега съм вампир и се оказва, че имам кръвна връзка с чудовището, което ме създаде. Не знаете каква е тази връзка? Ами нещо като невидима каишка и аз съм свързана с него не зависимо какво правя. И естествено той е един от най-злите вампири на земята. Но и това не е достатъчно. Не ми стига, че съм свързана с него, но и съм привлечена от най-големия му враг. Пиеш кръв, живееш като безсмъртен демон и биваш пионка между двама противоречащи си вампири не е точно начина, по който си представях бъдещето ми. Но както казваше баща ми - единствения начин да се справиш със страха е да се изправиш срещу него. Така че, това е което правя...с оголени зъби.
Лично мнение: Беше интересна книга. Не мога да кажа, че точно ми хареса и точно не ми хареса. На средата съм. Имаше неща, които ме изнервяха в главната героиня, но предполагам че ако бях на нейно място щях да постъпвам подобно нея. Знам ли... Всеки случай беше интересно да прочета/слушам (беше аудио книга) за малко по-банални вампири, нещо ми писна от бляскащи такива. Тези тук си бяха нормални, както си знаем от Дракула и други традиционни трудове върху вампирите. Нейтън определено ми допада...Далия е откачена. Сайръс беше крипи, баща му трийсет пъти повече. Определено трябва да чуя и втора част.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)