Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

неделя, 11 октомври 2009 г.

Магия ( Септимъс Хийп #1)

Заглавие: Магия ( Септимъс Хийп #1)
Оригинално заглавие: Magyk (Septimus Heap, #1)
Автор: Анджи Сейдж
Резюме: Септимъс Хийп, седмият син на седмия син е обявен за мъртъв в нощта на раждането си. Баща му, Сайлъс Хийп, намира в гората малко момиче с лилави очи и семейството му го отглежда като свое. Докато един ден след десет години, не разбират, че това е наследницата на Замъка, принцеса Джена, която е издирвана от убийците на злия некромант ДомДаниъл. Това е началото на приказни приключения и срещи с чудни същества, някои от които добри, а други – наистина зловещи. Но Магията дава на нашите герои силата, която им е необходима, за да надвият злото и да възстановят спокойствието в Замъка. (ИнфоДар)
Лично мнение: Като знам, че си я поръчах ей така да видя дали ще ми хареса...То пък взе че точно това стана. Отпускащо и приятно четиво е. Отне ми няколко дни. Историята е много прятна. Малко се нервя, че казват че е за деца...В смисъл, то си е така...ама едва ли не се чувсвам аз като бабичка...Но, какво да се прави...чета детски книжки, съдете ме!

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)