Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

вторник, 11 август 2009 г.

Гео Милев - "Избрани творби"

Заглавие: Избрани творби (поемата "Септември ", "Жестокият пръстен")
Автор: Гео Милев
Резюме: Тука съм пас! Ще ми се да напиша нещо, ама какво ли пък точно? Просто тая поема трябва да се прочете.
Лично мнение: Това "Жестокият пръстен" не го помня много, окей...въобще! Но като прегледам какви стихове включва и ми се изяснява това онова. Но виж "Септември" не може да се забрави...Така де кой ли вече не експлоатира фразата "Септември ще бъде май..."? Доста е тежка, ако си като мен с доста силно въображение и си представяш цялата тая описателна характеристика на героите (първо откъде са дошли, после какви са и т.н.) Доста внушителна картина. Първият път, когато четох поемата ми бе трудно да я възприема, но когато човек се вгледа малко повече и всичко си идва на мястото.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)