Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 12 август 2009 г.

"Прикованият Прометей"

Заглавие: Прикованият Прометей
Автор: Есхил
Лично мнение: Помня, че четох това чудо, ама повечето от подробностите свързани с него ми се губят. Естествено съм наясно, че става дума за Прометей, който е прикован (Ах, мамина златна, кой е чел заглавието???) В смисъл, помня и тоя момент как някаква птица му кълвеше месета, но не мога да разчитам че го помня от самото произведение, защото дефакто това също всеки го знае. Всеки случай помня че съм я чела, така че отива в прочетени.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)