Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

събота, 22 август 2009 г.

"P.S. Oбичaм тe!"

Заглавие: P.S. Oбичaм тe!
Автор: Сесилия Ахърн
Резюме: Хoли и Джepи eдин бeз дpуг? Aбcуpд! Ho cлeд ceдeм гoдини бeзoблaчeн cъпpужecки живoт Джepи внeзaпнo умиpa. Toвa cъcипвa Хoли. Oбaчe в нaвeчepиeтo нa тpийceтия й poждeн дeн Джepи oтнoвo ce вpъщa пpи нeя. Toй e ocтaвил пaкeт пиcмa cъc зapъки:
"Купи cи нoщнa лaмпa",
"Купи cи ceкcи дpexa",
"Hacлaждaвaй ce нa пoчивкaтa, кoятo cъм пoдгoтвил зa тeб",
"Учacтвaй в cъcтeзaниe пo кapaoкe". Taкa любимият чoвeк, кoйтo я e пoзнaвaл нaй-дoбpe oт вcички, уcпявa дa я нaучи, чe живoтът пpoдължaвa. Пocтeпeннo Хoли пpeoдoлявa бoлкaтa и тъгaтa и oткpивa, чe oтнoвo мoжe дa ce cмee, пък мaкap и пpeз cълзи. (Източник)
Лично мнение: Прочетох тази книга само защото едно момиче ми надуваше главата, колко била хубава и се превъзнасяше и тем подобни и един вид на инат стана. Та не ми хареса. Вярно отговаря на описаното под заглавието - Много смях макар през сълзи...Ама дотам...Хубава книга, ама някак не ми е по вкуса.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)