Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

събота, 15 август 2009 г.

"Алиса в страната на чудесата"

Заглавие: Алиса в страната на чудесата
Автор: Луис Карол
Резюме: От скука един ден малката Алиса решава да последва странно изглеждащия заек с елече и ръкавици, та дори и джобен часовник в заешката дупка. Не щеш ли се озовава в нов непознат свят, пълен с чудеса и още по-странни хора, доколкото някой от тях са хора.
Лично мнение: Аз я четох на английски. Стана така, че с едно момиче от Америка се уговорихме да я четем преди 3-4 месеца и аз казах - "окей" и ето как се стигна до прочитането и. Не че не знаех историята, не че няма човек който да не я знае, но съм доволна от постижението, колкото невзрачно, ненужно и невълнуващо да е то.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)