Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 12 август 2009 г.

Малко пояснения за българската литература

Ами тъй като смятам, че приключих с прочетените от мен български книги в училище (знам, знам...доста са малко, но какво да се прави) Реших да дам някой пояснения:
Първо: Има автори, на които не съм прочела всичко от корица до корица, но най-известните съм, така че...
Второ: Избягвала съм да пускам подобни автори като прочетени. Такива са: Николай Лилиев, Светослав Минков, Елисавета Багряна и други.
Трето: За напред има още 2-3 български романа, вече от новото време, които ще пусна като прочетени.
Ами мисля че това беше цялата философия на пояснението ми. Не е много, но е точно и ясно (надявам се! бтв някой въобще чети ли това о.О)

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)