Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

събота, 22 август 2009 г.

Twilight

Заглавие: Здрач (може ли да го преведат по по-тъп начин???)
Оригинално заглавие: Twilight (аз съм чела само англиската версия, въпреки да имам и българската)
Автор: Стефани Майер
Резюме: 17 годишната тийнейджърка Бела Суон се премества да живее от Феникс във Форкс, Уошингтън заедно с баща си. Мислите си, че малките градчета са най-спокойното и скучно място на света? Е, грешите. Във Форкс Бела се запознава с тайнствения Едуард Кълън и още по-тайственото му семейство. Има нещо гнило в цялата работа, нали така? Не може той да е толкова красив, да има страхотно тяло, да е блед като платно, кожата му да е вледеняващо студена, да е по-бързо от възможното за човек и да притежава толкова приятно кадифен глас. Трудно е да повярваш въобще, че е човек! Кой знае...може би наистина не е!
Лично мнение: Да игнорираме жалкото резюме, което имах глупоста да напиша. Да ви кажа бъдете доволни английската версия, на която попаднах беше къде къде по-зле. Та книгата е хубава. Помня, че я открих 2007 г. Тогава в България едва 10 души знаехме за какво става дума и си беше блажен рай на невежество, до момента в който всичко не се юрна към поредицата. Естествено филмът довърши всичко детско в мен. Дори с пистолет опрян до челото ми не бих казала, че "става..." освен ако след това не добавя "за боклука". Но книгата е хубава, тук няма какво да си кривя душата. Вече не знам има ли човек, който да не я е чел (ах, направо му завиждам!)

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)