Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

петък, 21 август 2009 г.

Gossip Girl #2

Заглавие: Интригантката 2: Знаете, че ме обичате
Оригинално заглавие: You Know You Love Me (Gossip Girl, Book 2)
Автор: Сесили фон Зигесар
Резюме: Влезте в скандалния свят на Интригатката - населен от най-невероятната тълпа. Свят на ревност, предателства и скандално поведение.
Време е да попълним документите си за колежа...Да не кандидатстваме в най-добрия е недопустимо, а да не ни приемат - абсолютен срам. Но аз познавам няколко момичета, които няма да се оставят напрежението да ги сломи. Все пак, никой не иска да отиде в колежа девствен. (от корицата)
Лично мнение: Тази книга ми хареса повече от четирите, които съм чела, може би защото именно от тук започва развитието на любимата ми двойка, която сега няма да назова, защото ще е доста спойлерско, но бях доволна. Е, в третата намразих някой хора, защото са ш*бани наркомани, но какво да се прави...

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)