Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 19 август 2009 г.

"Хари Потър и Стаята на Тайните"

Заглавие: "Хари Потър и Стаята на Тайните"
Автор: Дж. К. Роулинг
Резюме: Училището "Хогуортс" е основано преди повече от хиляда години. Домовете са създадени от четирима велики магьосници и носят техните имена. След създаването на училището Салазар Слидерин се оттегля тъй като смята че мъгълските деца не трябва да бъдат допускани до обучение.Легендите говорят, че при напускането си създава Стаята на тайните и единствено Наследника ще може да я отвори. Кой е той? През втората учебна година в училището за магия и вълшебство "Хогуортс" умът и силата на духа на Хари Потър са подложени на върховни изпитания. Новата среща със зловещия Волдемор е изключително драматична. Но Хари е магьосник! При това си има всеотдайни приятели...(Източник)
Лично мнение: Това е любимата ми от поредицата, така че...да, хареса ми...доста. Мрачна е и ми допада.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)