Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

петък, 21 август 2009 г.

Gossip Girl #3

Заглавие: Интригантката: Това, което искам, е всичко
Оригинално заглавие: All I Want Is Everything (Gossip Girl, #3)
Автор: Сесили Фон Зигесар
Резюме: С и Б решиха да се сдобрят - крайно време беше. Така де, колко можеш да се сърдиш на човек, с когото си се къпал в началното училище? По-важното е в какво ли ще се забъркат, след като отново са заедно. Повярвайте ми, аз ще съм първата, която ще научи, а вие - веднага след мен. Нали знаете, че хич не ме бива в пазенето на тайни... (от корицата)
Лично мнение: На тази книга бях леко бясна на онези унесени в упоителна летаргия хора...Може ли да е толкова прост? Исках да го цапардосам с нещо. В сериала, не е такъв. И въпреки да ме дразни по този начин в книгата, го предпочитам такъв отколкото какъвто е в сериала. Не разбрахте за какво става дума...Кофти, защото аз няма да кажа. Свиквайте!

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)