Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

неделя, 23 август 2009 г.

Vampireville

Заглавие: Vampireville (Vampire Kisses, Book 3)
Автор: Ellen Schreiber
Резюме: За Рейвън да бъде гадже с момчето на мечтите и е сложно, главно защото тайната на Александър предполага двамата да се виждат само вечер. Появата на голямия враг на Александър - Джагър също не улеснява много много нещата. И като че ли той не им стига, ами и сестра му Луна се появява от някъде, започвайки да увлича в мрежите си смъртния враг от детските години на Рейвън - Тревър. Заедно - Рейвън и Александър трябва да преминат през ужасяващо търсене на начин да накар Джагър и Луна да се разкарат от крада - това е, ако не е все още прекалено късно да бъде спасен Дулвил от превръщането му във Вампаървил.
Лично мнение: Държа да кажа, че моето ОТП са Тревър и Рейвън. За какво и е секси вампир, когато може да има секси враг номер 1, който поне аз смятам за доста привлекател. Мое си мнение. Винаги съм мислела докато чета, че трябва да се съберат. А, тоя Александър ми се вижда малко бавноразвиващ, доста всъщност...Така е като пиеш кръв от тия в местната психо клиника...Шегичка!

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)