Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 12 август 2009 г.

"Робинзон Крузо"

Заглавие: Робинзон Крузо
Автор: Даниел Дефо
Резюме: Мъж корабокрушира на самотен остров и се учи как да оцелява.
Лично мнение: Когато бях в гимназия, говоря/пиша до 8 клас помня, че някъде в този период ме рънкаха да я чета, но аз естествено тогава бях неотговорна и си правех каквото си реша и естествено мразех да ми казват какво да чета и какво не затова не я прочетох. Но така се случи, че в периода, в който бях решила да се...на го наречем "съвзема" отново трябваше да я четем и този път аз бях на линия. Вярно, че се чудех защо въобще си затормозявам мозъка четейки я, но не съжалявам. Това е още една книга, която е добре човек да я прочете.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)