Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

събота, 22 август 2009 г.

New moon

Заглавие: Новолуние
Оригинално заглавие: New moon
Автор: Стефани Майер
Резюме: Да намериш любовта на живота си е трудно, но още по трудно е да преживееш загубата и. След неприятен инцидент Едуард взима решение да напусне града и Бела и да се махне завинаги от живота и, спасявайки я от опасностите, които крие връзка като тяхната. Останала с разбито сърце Бела търси утеха при Джейк. Оказва се, обаче че Кълън не са единственото семейство с тайна...Щом съществуват вампири, какви ли още създания могат да бродят из горите на Форкс...
Лично мнение: От поредицата това ми е любимата книга. Не питайте защо. Никой не я харесва защото няма Едуард, но на мен ми допадна вероятно цялата тая работа с описанията на емоционалното състояние на Бела, въпреки да я мразя толкова, но както и да е. И тази книга четох на английски. И тя е единствената, която нямам от поредицата настолно, което си е срамота предвид че ми е любимата книга от серията. И тук е добре да вметна, че Брекинг Даун още не съм я прочела - просто като я видя и желанието ми да се издрайфам нараства и засега събирам сили преди началото. И да не останете с много лошо впечатление - гади ми се от книгата, защото ми писна да слушам за поредицата на всякъде...Бахти и епидемията.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)