Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

събота, 15 август 2009 г.

"Баскервилското куче"

Заглавие: "Баскервилското куче"
Автор: сър Артър Конън Дойл
Резюме: Над рода Баскервил от поколения тегне страшно проклятие. Преданието разказва за призрачно куче с чудовищни размери, което броди сред обвитото в мъгли тресавище край уединеното фамилно владение в Девън и преследва мъжете от рода. Мнозина от тях са застигнати от внезапна, ужасна и тайнствена смърт. Когато младият Хенри Баскервил пристига в Англия, за да наследи семейното имение, след като неговият чичо, сър Чарлс, умира при странни обстоятелства, страховитият звяр се появява отново. Дали проклятието над рода Баскервил продължава? Или Хенри е жертва на внимателно планиран заговор? Само Шерлок Холмс може да разреши този дяволски заплетен случай...(тъй като мразя да пиша резюмета го копнах от един торент - виновна!)
Лично мнение: Ами книгата ми хареса. То оставаше да не ми хареса. Беше интересна, предвид това че аз съм ужасно разсеяна и е цяло чудо че все още довършвам нещо, дори с доста закъснение. Сега няма да си кривя душата, че младият Хенри така ме поблазни приятно. И ме изкефи как Хоумс извъртя нещата, за да намери виновника.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)